allmänpsyk..

Ja, det är vart jag befinner mig. FUCK THIS FUCKING SHIT! Jag hatar min sjukdom
och just nu hatar jag mig själv att jag inte bar tryckte i mig ND så hade jag kanske
inte suttit här på allmänpsykiatrin i falköping.. Jag var i skövde på vanligt samtal och
kontroll, hade gått ner ca 1 kg så var under en viss gräns som mina läkare hade
kommit överrens om att jag inte fick underskrida då skulle det bli inläggning. Sagt och
gjort, jävla klant arsel paulina! Nu sitter jag ju här i skiten IGEN. Vet inte hur länge
det blir, kan bli en vecka, det kan bli flera :/ Jag vill hem. Fast nu är det fan bara att
äta och se jävligt glad ut, nu ska jag inte in hit mer. Ju snabbare jag går upp desto
fortare kommer jag hem. punkt slut.

Jag vill till turkiet nu! Inte om en månad, NUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0