måndag 5 april

Tiden går fort och jag hänger inte med.
Lite så känns det faktiskt (: Branäs har varit bra. Nej, jag ljuger ju till och med för mig
själv när jag skriver att det har varit bra för det har det inte. Maten har gått åt helvette
och mamma var arg och besviken när jag kom hem. Jag funderade över om den helgen
var värt en utskrivning och deffinitivt inte! Varför skulle jag kampas med att åka till
sälen för? Jag kunde ju stannat dom 12 veckorna för att sedan komma ut i livet som en
frisk person, inte helt frisk, men på god väg kanske?!
Nog om det. Det går bättre hemma iallafall, nu står pappa i köket och lagar pannkakor
som vi ska äta till lunch. Ska bli gott! Annars så ska jag väl inte göra något idag. Kolla på
Pearl Harbor klockan 15.30 på 4:an kanske?! :) Inte så roligt väder ute precis.

Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0