massa olika känslor.

Rädsla blandat med possitiva tankar blandat med ångest.
Konstigt att man kan känna så många olika känslor, ibland vill
man bara gråta, och efter tre sekunder så kan man sitta och le..
Dom kan inte mycket här, men vi hjälps åt. Jag säger till om
jag får för lite eller för mycket. Det funkar. Jag är possitiv.
Jag vill hem. Jag vill leva. Det är jag värd !

Natten som var, var rent utsagt förjävlig. Jag sov inte många timmar pga
att jag delar rum med en annan, och hon sov gott kan jag lova. ( man
hörde det på snarkningarna, HELA natten ) haha. Men jag hoppas på att
få sova bättre inatt. Lyckades somna en timma iallafall och vaknade av
att sköterskorna kom in och tog lite prover bla.
Dagen har varit bra, tog oss en morgonpromenad klockan halv tio med
alla på avdelningen. SÅ underbart väder. Jag kände hur jag log för mig
själv när jag gick där. Solen brännde till i ansiktet vilket var underbart.
Ikväll kommer min älskade hit och pussar mig hejdå samtidigt som han
hälsar på. Han åker till sälen imorgon och kommer inte hem förrens på söndag.
Hoppas på andra besök i helgen.
Senare idag är det tydligen tipspromenad :) huhu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hjärtat! Vad tråkigt att läsa att du blivit inlagd igen :( Hur länge ska du vara där?

Tänker på dig! Många kramar! <3

2010-04-16 @ 16:20:03
URL: http://whatcanisaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0