neeeeeej!

ÅH, var i skövde idag och hade samtal med min nya psykolog. Vi klickade INTE, vilket
då ledde till att jag bara satt och inte hörde ett ord vad hon pratade om. Jag vill ha
tillbaka min underbara psykolog som jag hade i göteborg, hon är guld värd! Fan också.
Jag hade verkligen sett fram emot mötet men efter så var jag nästan i sämre skick än
när jag kom dit :/

Nog om det. Annars flyter dagarna på och nu ikväll ska jag och min pojkvän köpa hem
mat från en indisk restaurang här i stan. Härligt!

Mamma frågade mig igår:
- Vad är det som är så possitivt med denna sjukdomen då paulina?
- Vad är det som gör att du är kvar.

Pappa frågade idag:
- Var inte psykologen i göteborg bra?
Jag:
- Jo
Pappa:
- Varför åkte du hem så tidigt då?

:S gaaah--

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det är väldigt tråkigt att läsa att du mår sämre, kanske hade du för bråttom ut kanske inte. Att komma hemma och klara det på egen hand skulle nog varit svårt när som men du kanske skulle varit starkare rent mentalt om du stannat lite längre. Men jag tror att du kan klara det här, du har viljan du måste bara finna modet och styrkan att klara det själv nu.



Kram

2010-04-06 @ 19:20:26
URL: http://blifrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0