Paulina vs Ana

Det är så svårt och veta vem som är vem. Eller igentligen så vet jag när anorexin är
där och när den riktiga paulina är där. Men det är svårt och ganska jobbigt. Det är
jobbigt när ångesten kommer och man inte vet vad man ska göra?! Men fan, vi måste
tackla den för att komma vidare i livet. Jag vill inte leva detta TRÅKIGA liv med en
dum kvinna på axeln hela mitt liv. Därför måste jag sakta men säkert börja få bort
henne ur mitt liv. Det kommer dröja men jag måste kämpa.
Idag åker jag till Branäs, ska bli väldigt roligt. Dock har jag hört att det regnar där uppe nu :S
Men jag har beställt sol så det får vi verkligen hoppas på!

Jag bakade ju bullar i tisdags, här kommer bildbevis :


vanilj och blåbär.. ( innan dom har jäst )



jäst och påväg in i ugnen, dom smakade mumma! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

ser ju smask ut det där gumman :) hur gott som helst :) just nu sitter jag på mitt rum, helt jävla väck. bad om en dos pills och nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. ångesten river och sliter i mitt likt ett vilddjur. det är jättejobbigt med de nya tjejerna. saknar dig som tusan. VILL ha dig här. plus alla de andra. H + V + G + H + A + P = kärlek <3

2010-04-01 @ 16:27:07
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: karin

Ser suoergott ut :) Haha ja för tusan.. jag ska leva som en tok.. eller nä, ta det lugnt lute kanske ;) Var du ute i Lördags? :) Känns bra att vara 20 förstår jag? :) KRAMAR

2010-04-01 @ 20:34:36
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej sötnos! Vad glad jag blir av att läsa att du skrivit ut dig, hoppas att det går bra för dig hemma nu! Mums vad goda bullarna ser ut =) Du resonerar bra nr det gäller ana, kämpa och kämpa så blir hon svagare och får minde att säga till om! Jag tror på dig! Ha en bra helg i branäs nu, åker hela familjen eller åker du med kompisar? Puss!

2010-04-02 @ 22:25:46
URL: http://whatcanisaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0