USA - LiVET!

Hej!

Nu är det bara några timmar kvar tills min syster kommer och hämtar mig. Hon
hämtar hem mig en vecka, hon kommer imorgon efter lunch. Det ska bli så skönt
att komma hem och tillbringa dagarna med min familj och mina vänner.
När jag sitter här och skriver så är jag så förbannat sugen på livet. Jag vill ut och
se världen. I nästan hela mitt liv har jag drömt om USA, ( jag SKA dit ) Det började
med att jag såg på "Rädda Willy" när jag var liten och på så sätt ville jag till
Florida för att gå på Sea World. Jag var alltid så avundsjuk på min kompis Frida som
fick åka dit när hon ville. ( hon har släkt i florida ) Mamma sa alltid till mig att Paulina
vi ska spara ihop så att vi ska åka dit, du och jag! Det har inte hänt än men vem vet
kanske någon dag :) Sen började jag kolla på The OC och då ville jag till Carlifonien
mer än något annat. Efter det hade jag en period med "Sex and the city" och det livet
dom lever lockar väl merän nått annat. Haha, jag SKA verkligen till USA. Jag ska fan ut
i världen. Vad är det igentligen som stoppar mig? Nu har det ioförsig varit ätstörningen
som har stoppat mig i två år. Men NU, nu ska jag ut i livet. Jag ska besöka USA och allt
vad en sån resa innebär. Jag ska även ta mig till Australien någon gång. Om någon
skulle på allvar säga till mig att dom ville åka kanske nästa år, skulle jag helt klart vara
med på att boka en resa direkt!!

Jag drömmer mig varje dag. Jag skulle till och med kunna åka ensam.
det kanske vore nått (: nu får det räcka för idag, jag ska hem och leva livet
i veckan nu. Puss och kram, nu ska jag drömma lite till (:

Kommentarer
Postat av: gaia

vännen.

jag är på att åka till USA! haha. klockrent.

jag tänker på dig. ofta. är på avdelnignen nu. livet väntar där ute. NY hade varit drömmen. var där förra sommaren. helt fantastiskt!

2010-05-01 @ 11:54:19
URL: http://gaiaetc.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Hoppas att du har haft en bra helg hemma. :)

2010-05-03 @ 08:50:51
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0