Att klara sig hemma. .

Hej !

Om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat att blogga på typ en vecka för det har hänt så mycket.
I torsdags tog vi beslutet att jag skulle skrivas ut på fredagen och så blev det. Min syster kom
klockan 10.00 på fredagen så hade vi möte med min psykolog, vilket var väldigt behövligt tror jag.
Det blev mycket tårar men också lite skratt, bra möte helt enkelt.
Efter det åkte vi in till stan och efter en U-sväng mitt i en korsning och körandes på bussfilen mitt
inne i centrala göteborg så lyckades vi tillslut komma till "femman-huset" och parkera, men innan
vi ens hann parkera så fastnade betalkortet i automaten, haha och securitas fick komma. HAHA. Men
vi lyckades tillslut parkera, äta en god lunch och sedan shoppa lite inför lördagen.
På kvällen firade vi mig med släkten, fick mycket bra saker. Pengar, plattång, smyken, presentkort och
klocka m.m. SEN FICK JAG ÄVEN EN RIDTUR Å ISLANDSHÄSTAR DEN 8/5 :D JAG SOM ÄLSKAR ATT RIDA!
Sen var det middag och tårta, helt underbart gott! Fick även en present där det stog vad jag
skulle få göra på min födelsedag (lördagen 27 / 3 ).

Lördagen startade tidigt med en ordentlig frukost, gröt m äpplemos, mjölk, bröd, juice bla. Sen åkte vi
och solade och efter det blev det SYSTEMET :D haha. Det kändes dock helt normalt när jag gick in
där och handlade min egen alkohol. Sen var det dags att åka till Skövde för spa. En helt underbar förmiddag
på spa:t i sövde och god mat och dryck, mycket bastande och badande. underbart.
Efter det åkte vi alla tjejer hem och gjorde oss iordning och sedan gick vi för att äta middag på en
indisk restaurang här i mariestad. Efter ännu en god måltid så hade mina tjejer förberett en överraskningsfest
i ett gårdshus och där inne väntade många nära och kära vänner på MIG! :) Dom sjöng och vi dansade och
drack gott hela kvällen lång. En helt underbar födelsedag var det verkligen. Jag har klart dom bästa
vännerna i hela världen. Dom är underbara <3

Igår var det söndag och det blev en lugn söndag med mycket mys.
Idag är det en ny dag och ny vecka. Känns lite konstigt att inte vara tillsammans med alla på avdelningen
men det känns också viktig för mig att jag får det att fungera hemma. Har ätit frukost, gröt och macka. Nu
sitter jag och kollar på "the voice" samtidigt som jag läser alla bloggar. Idag hade jag tänkt att städa ur
min garderob och slänga massa kläder som jag aldrig använder. Sånt där har jag så svårt med eftersom jag
nästan aldrig vill slänga mina "gamla" kläder :) Vi får se hur detta slutar.

Saknar vissa människor på avdelningen :/ Ni är guld <3
Du klarar detta stumpan, du är stark och har redan kommit så långt! (du vet vem du är)
Puss och Kram. ( Lägger in lite bilder sen. )

Kommentarer
Postat av: amanda

älsklingen. tack för att du tror på mig. jag vet att du klarar detta. du har så jävla anamma i dig. det gäller bara att bestämma sig. jag saknar dig. vill ha dig här hos mig. kram.

2010-03-29 @ 15:34:33
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0