Banan/chokladkaka!

Hej!

Orkar inte prata om dagen, den har varit allt annat än bra. Det enda som har varit bra det
var den fruktansvärt GODA banan/chokladkaka som vi fick till EM fikat idag. Den
var LJUVLIG! :) Min syster ringa också och piggade upp lite grann. Hon frågade bara vad
jag hade tänkt att göra på min födelsedag och jag sa då att jag inte visste riktigt. BRA,
säger hon då för vi har tänkt att överraska lite om det är okej. Tvekade först en stund med
tanke på att jag i vanliga fall helst vill ha kontroll över situationer men sen sa jag att det
gick bra. Så nu planerar dom för fullt hemma, haha. Jag är allt lite nervös. .

Min kompis fyller år idag också, grattis till henne! :)
Nu ska jag ta mig en dusch. morsning!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej sötis! Tråkigt med dålig dag, men som du skriver så måste man få ha såna också! Mums med banan/choklad kaka! Bra att ni får öva på sånt också. Vad kul med överraskningsfest, dom planerar säkert in något bra och roligt!



Jag mår ganska så bra tack, har hållt igång hela dagen så nu är jag jättetrött. Städ, tvätt, lite spring på stan och promenad. DV känns bra. Känns lite jobbigt för det är heldag ons&tors, vilket betyder många mål. Men det är bra för det har inte gått så bra hemma idag. Men man kan inte klara allt direkt.

Puss

2010-03-16 @ 17:52:09
URL: http://whatcanisaynow.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Du har så rätt! Man har inget att förlora! Puss och tack för ditt stöd. hoppas du haft en bra dag?!

2010-03-17 @ 20:15:32
URL: http://whatcanisaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0