måndag 15/3

Hej!

Idag var det som sagt måndag igen då och en ny vecka framför oss. Idag har jag haft möte med min psykolog och även haft sukgymnastik. Dagen har gått ganska fort faktiskt. Fick god torsk till lunch och kyckling till middag. Förra veckan sa läkaren till mig att tänka ut hur länge jag ska stanna ( pga att det är andra gången så får jag bestämma själv om jag vill stanna 8 eller 12 veckor ) och jag tror jag har bestämt mig för 8 veckor. Men jag vet inte riktigt än, samtidigt känner jag att jag måste ju klara av detta hemma, det är ju faktiskt där jag ska bo!!

Får väl se lite hur det går och vad dom säger om min plan. Nu är det snart dags att lägga sig. EN ANNAN SAK: JAG FYLLER 20 ÅR OM TYP 2 VECKOR! :D inte nu på lördag utan nästa, weeho!
Jag längtar, då är det systemet nästa, JA TACK!

Har ni haft en bra måndag?
Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Vad skönt att veckan startade bra. Hur mår du idag? Haft en bra dag hittills? Bra att du får välja om du vill stanna 8 eller 12 veckor, förstår hur du resonerar.. det är ju hemma du ska klara av det. Då är det bara 4 veckor kvar isf va? För du har vart där ca 1 månad nu?

Vad kul att du fyller 20 snart, då får du festa till ordentligt =)

Puss fina

2010-03-16 @ 15:16:03
URL: http://whatcanisaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0