Rätt eller fel?

Ibland sitter jag och funderar på hur jag gjorde mitt beslut igentligen. Gjorde jag rätt med
att skriva ut mig för tidigt? Var det jag eller anorexin? Det återstå och se. Det var ju JAG
som ville till sälen iallafall, men frågan är vad som händer nu?!
Det är dags att klara sig själv utan någon hjälp. Men jag vill prata! Får hoppas att jag får
någon att prata med i skövde idag, jag måste få prata av mig. Saknar min förra psykolog U!

Jag saknar er.
Jag är fortfarande inte den där gamla paulina.
jag saknar henne.


Kommentarer
Postat av: gaia

du är grym.

jag har pratat med den "gamla" paulina, hon finns där.

stor kram till dig,

2010-03-31 @ 11:15:14
URL: http://gaiaetc.blogspot.com
Postat av: amanda

saknar DIG <3

2010-03-31 @ 15:32:03
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Anonym

Är det östra du varit på? Ulrika ehres? Henne hade jag också, världens bästa tror jag. Läskigt hur hon kan läsa människor som öppna böcker! Är det helena mottagningen du går på nu? Vem har du där?

2010-04-11 @ 23:11:44
Postat av: Till anonym

SVAR!:



Ja, jag har varit på östra och jag hade ulrika ja. Hon är helt fantastisk! Ja går på helena nu ja och nu hade jag någon elisabeth.. Vad heter du då? Vart går du?

2010-04-13 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0