Tack skövde!

ÅÅÅH, SKÖNT! Tack och lov att jag fick åka till skövde och prata av mig lite. Bestämde hur vi skulle
lägga upp den här behandlingen nu. Jag fick även höra att om jag går ner igen så åker jag in direkt.
Det fick mig att bli ännu mer taggad,  JAG SKA FAN ALDRIG MER IN. Om jag nu skulle gå ner så blir
det isåfall Falköping men det vill jag ju absolut inte. Så nu jävlar brudar! :)
Jag har ju bokat biljett till Turkiet med min pojkvän och min familj i början på Juni så det vore ju
fruktansvärt om jag inte kom med på den resan. Nu har jag verkligen något att kämpa för. Ska till
skövde nästa vecka igen och träffa min nya psykolog, känns bra! Sen funderar jag även på att ta
mig en tripp till göteborg nästa vecka! (:

Nu ska jag städa lite här hemma och ikväll blir det bio med min kära syster!
PUSS

Kommentarer
Postat av: karin

Sv: Va skönt att höra! :) Och kan nog även vara bra med lite press.. som det att du inte får gå ner. Det hjälper faktiskt till att motivera ganska mycket. I alla fall för mig :) Jag har en och en halv vecka kvar. Sedan inget mer alls! :) Kram!

2010-03-31 @ 20:27:45
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0